piątek, 3 lipca 2015

Konkurs Shein.com :)

Cześć kochani! W związku z tym,że wakacje już się rozpoczęły i nadchodzą ogromne upały,przydadzą się jakieś lekkie,zwiewne i delikatne ubrania,które pomogą nam,jakoś te dni przeżyć :)


1. Śliczna,biała sukienka. Wykonana z przewiewnego i delikatnego materiału. Wzór powala ;) Myślę,że idealnie pasuje na wyjścia w gorące,letnie dni ;) Mogę bez skłamania powiedzieć wam,że się w niej zakochałam :)
click


















2. Świetne spodenki z wysokim stanem. Myślę,że właśnie takie są najwygodniejsze i oczywiście najładniejsze :) Są czarne,także łatwo będzie je dopasować np, do jakieś topu :)
click












3. Krótkie ogrodniczki - Zawsze o nich marzyłam. Ten przetarty jeans daje jeszcze lepszy efekt. Są naprawdę świetne na to lato :)

click















4. Właśnie o tych spodniach marze - czarne rurki z dziurami na kolanach. Bardzo mi się podobają i mam nadzieję,że wreszcie kiedyś je zdobędę :)

click














 5. Nastęne spodnie marzenie! Nie każdemu mogą się one podobać,ale ja osobiście je ubóstwiam! :)

click














Jak wam podobały się ubrania? Piszcie w komentarzach :) Zapraszam do obejrzenia również innych ubrań z tego sklepu : click click click click
Dziękuje za przeczytanie posta i do napisania! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz