środa, 6 maja 2015

Co mi w głowie siedzi,czyli Przemyślenia Pefki #1

Hej! Witajcie w 1 część "Przemyśleń Pefki". Na czym to będzie polegać? Często te posty nie będą  miały konkretnego tematu. Będę po prostu tak nawijać i nawijać,temat po temacie. Czyli co mi w głowie siedzi :)Dzisiaj jednak wypowiem sie na jeden temat:))
 Rozumiem,że nie każdy będzie miał taką samą opinie na jakiś temat jak ja,w końcu,każdy powinien mieć własne zdanie ;) Dobrze,to może zaczniemy!
1.Miłość
Trudny temat. I to bardzo. Dla innych miłość jest w życiu bardzo ważna,dla innych mniej. Ja zdecydowanie należe do tej drugiej grupy. Jestem jedną z tych osób (tak myślę),którzy nie boją się samotności. Według mnie miłość,związki to jedna wielka pomyłka. Wiadomo,są tego dobre strony,ale ja bardziej zwracam uwagę na te złe. Po prostu,jest to więcej problemów. Trzeba się starać,aby nasza druga połówka nie była zazdrosna,spędzanie z nią 90% procent czasu,życie z ograniczeniami,kłótnie,płacz .. Oczywiście nie chce nikogo zniechęcać,bo w pewnym sensie miłość jest rzeczą piękną .. Ale ja zdecydowanie wolę sobie tego wszystkiego oszczędzić. Jak to się mówi: Nie boję się stąpać po tej ziemi samotnie ;)
Jakie wy macie zdanie o miłości? Bardzo chętnie poczytam komentarze z waszą opinią :)
Co do zdjęć. Zrobiłam je niedawno w lesie. Jest ich dość mało,bo chciałam wybrać te najładniejsze. Mam nadzieje,że wam się podobają ! :)
Dziękuję za przeczytanie posta i do zobaczenia♥





1 komentarz:

  1. Mam dosyc podobne zdanie do ciebie :) + popracuj troche nad obrobka zdjec to bede genialne :)
    http://roksana-rocky27082.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń