poniedziałek, 4 maja 2015

Wszystko od nowa ! ;)

Cześć,hej,siemka wszystkim!
Więc nie było mnie baaardzo i to baardzo długo. Właściwie,ten blog nawet nie istniał. Jednak chciałabym na niego powrócić!
Mam plany,aby teraz podejść do tego bardziej profesjonalnie. Zawsze pisałam o rzeczach,które prawdę mówiąc mało kogo interesowały + zdjęcia o beznadziejnej jakości. Teraz mam lepszy aparat i o wiele więcej pomysłów na posty tematyczne! :)
Co chcę zmienić w blogu?
Mam w planach,aby niektóre posty były tylko i wyłącznie fotograficzne. Zdjęcia + np. jakaś piosenka,cytat. Oczywiście nie tylko na nich będzie się opierać blog,ale także będą inne posty,w których będę się wypowiadać na różne tematy,które siedzą w mi głowie i chcą jak najszybciej wyjść!:)
Dzisiejszy post nie jest za ciekawy,ale organizacyjny. Obiecuję,że na następnym *który prawdopodobnie pojawi się jutro lub w środę* postaram się jak najbardziej umiem! :)
Mam nadzieje,że ciągle będziecie ze mną,żebym miała do kogo to wszystko pisać! :)
Dziękuję za przeczytanie posta i do zobaczenia! ♥

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł na zmiany! :) Zapraszam do obejrzenia moich postów !

    OdpowiedzUsuń